Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Wednesday, March 11, 2009

Tak sabar tunggu bibik Hafiy datang

Tapi dia dtg kejap jer.. so Hafiy takyah la dihantar ke Taska
Aku pun legaaaaaaaaaa sket..



7 comments:

JIVEBUMZ said...

sapa bibik tue? bila nk sampainye..

Shitsurei shimashita said...

jgn 'buli' lagi k mcm time dia makan bubur tu k.hehehehe :)
comelnya dia..semangat.

[-suziey-] said...

hati2 sket ngn bibik baru..indon ke? kalu indon..jgn mdah tergoda..hhehhe..i mean mula2 dorang akn tjk baik sgtttt..rajin sgtttt..tp jgn take for granted..sntiasa hati2 k..cemana baik pn dorang..dorang akn brubah jgk..sifat tu xlari..
just my 2 cents;)

nenekrock said...

alhamdulillahh ringan sket keje akk kan =) hope bibik hafiy x buat leceyylah mudahannn

Cik Anie said...

kengkawan sumer...
bibik tu adik saya la.. dia cuti 1 minggu so nak abihkan masa ngan anak sedara dia kat sini...
kalau bibik betul mau 10 kali saya pikir nak ambik ker tak..bukan aper mcm-mcm boleh jadi...

nenekrock said...

wuahhhhh bibik akak makcik aunty hahhaah bikin seperaisla kak anie
igtkn bibik indon daaaa T_T uwaaaaaa

Cik Anie said...

hehe.. takder la indon.. dia ni mlayu tulen dari klantan hahaha... dtg pun seminggu jer.. tu pun kena bagi 2..3 hari sini 3 hari lagi slayang ..umah adik akak yg no2