Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Monday, March 23, 2009

Sarah Belajar Sembahyang

Secara tak formal la.. Dia suka sgt kacau ibunya sembahyang. Telekong yg dipakai tu pun bukan saiznya.. adik aku biarkan saja aper dia nak buat... layan jer la.. budak ni kita nak kena buat camtu.. Makin kita larang makin dia suka nak buat.. kalo kita buat derkkkk.. pandai plak dia...

Dah siap solat la...siap doa lagi... "Ya Allah Ya Tuhan ku.. Kau Selamatkan Seluruh Ahli Kuarggaku dari sagala kejahatan.."..hehe.. (dialog aku tuh).. tak tahu plak aper dia mintak..

Yg ni dah mula rimassssss...... tgk muka pun dah tau.....


Pssssttt: Hafiy pun dah pandai sujud tau.. sujud katak.. dia duduk mcam katak pastu dia sujud.. itu nama sujud katak..hehe

3 comments:

JIVEBUMZ said...

so cute la hafiy pakai telekung cam gitu..hihi

[-suziey-] said...

hahah..comeljek sara..amboih ala2 mak datin pakai telekung..jambul trkuor:p

Cik Anie said...

ila- kalo hafiy yg pakai.. bising la babah dia.. cukup marah.. hari tu cuba pakai anak tudung... marah betul pakcik tuh..

suziey- hehe..tul tu..gaya mak datin kan..