Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Sunday, March 22, 2009

Kunci Tertinggal plak...

Aduiyaiiii.... aku slalu lupa..dah byk kali jadi kes ni.. naper la aku nyanyuk sgt ni.... Tertinggal kat atas peti ais. Tapi nasib baik aku ramai kawan kat area ni tau.. last-last aku numpang sekejap kat umah member.. nama nya Anis.. Siap tya dulu.. laki ko ader ker tak..kalo takder baru aku pegi.. kalo ader tak tahula.. tunggu tepi tangga la jawabnya.. sorang takper ..ni ader Hafiy skali tak ke kesian..

Siap jamu air milo lagi.. elok la..aku haus ni...hehe

Rajin sungguh si Anis ni.. bukan takat air milo jer.. kopok sedap (byk ikan) & dodol hijo lagi.. elok sesangat la.. dah lama aku teringin nak makan dodol.. kata mengidam kan.. haruslah nak makan macam-macam....huhu......... sedap tau dodol dia.. naper dia tak bagi aku tapau erkk... huiss.. lebih-lebih plak.. dah la org bagi tumpang..nak lebih-lebih plak..dush..dush ....#*%$@

Hafiy suker sgt makan kopok.. sampai nak tercekik kooo.. nasib baik aku perasan.. skali masuk mulut bukan main besar ..mana aku prasan...


Dlm kul 8.00 barula huby aku pulang..aku tak moh ckp byk nanti aku dimarahnya plak.. saper suh aku lupa kan? nasib baik sempat maghrib....
Moral: Jgn makan kepala ikan... cepat lupa...



4 comments:

Na Shari said...

Alamak, terlur nya tengok dodol hijau tu...mana nak cari ye...ni bukan musim raya...

Cik Anie said...

kalau akak balik klaantan nanti akak beli kat sana takder musim..setiap masa ader..tapi Na kena datang umah la..hehe....

[-suziey-] said...

hahahaa...dh menjangkit pnyakit lupe dr sy..ekekek:D
seb baik ade tept nk numpang..tp kalu sy call je hubby trus..heheeh..ade alasn soh dia balik cpt:p
dodol tu sedap la..ekekek:D

Cik Anie said...

itu la.. mmg sedap pun.. rasa tak cukup