Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Friday, March 27, 2009

Keciknya Dunia ni....

2-3 minggu lepas.. ader sorang member huby aku namanya Belon (jgn ko gelak n tya apsal nama belon)... sebab aku sendiri pun tak tahu... Kata Belon dia ader job untuk huby aku.. so dia nak kenalkan huby aku ni dgn sorang kontraktor la... so.. tunggu. punya tunggu ..sampai hari ni lom ader lagi jo yg belon nak kasi kat abg aku nih....

Pagi tadi Belon call abg aku...

Belon: Alllaaa...jidddd sory la..org yg aku nak kenalkan dgn ko tu ada masalah sket. Bini dia baru mati.. nama syarikat tu atas bini dia. So payment sumer tertunggak la....ambik masa sket nak settle..
Ajeed: Ooooo ya ke..bila meninggal?
Belon: Ko ader baca paper smalam ...alaaa..yg meninggal sebab sedut lemak tuhhh...
Ajeed: Ooooo yer ker... Bini dia tu bekas 1 tempat kerja ngan bini aku....

ooooooooo....... gitulah citernya.. kecik sgt dunia ni kan...
Katanya Belon.. laki dia nak saman klinik tuhh.... ya la..bini dia sihat walafiat.. tetiba mati mengejut.. kalo uollsss tempat diorang.. camner......?......LU PIKIRLA SDIRI.. nabil yg cakap...

2 comments:

[-suziey-] said...

ler..ade kaitan rupenye..cuba tanya detail cemana org tu sedut lemak ek:D

Cik Anie said...

kata laki dia la.. dia tak penah tahu bininya ambil rawatan tu.. masa kejadian tu baru tahu.. pastu hari kejadian tu dia pi sana sebab dia ngadu sakit pinggang..mungkin effect ...selepas cucuk ubat penenang... dia muntah..tetelan muntahnya.. pastu meninggal..