Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Wednesday, March 11, 2009

Hari- hari yg memenatkan..

Makna setiap hari aku penat. Ntah semenjak 2 menjak ni kondisi kesihatan aku tak berapa mengizinkan untuk aku aktif berblog.. tapi demi kawan-kawan tercayang aku gagahkan jugak tangan aku menekan setiap butang keyboard.. cewaahhhh..mcm la kerja teruk sgt..stakat tekan butang keyboard sambil tido pun blehh.. yer tak?
Semejak dari minggu lepas aku tak ambik lunch.. korang nak tahu aku kat mana..... zzzzzzzzzzzzzzzzz...

Atas sofa empuk ini...

Berlapikan Bantal busuk ini..

Dan berselimut dengan baju ini


Pic aku tido taknak la aku ambik..nampak bebeno ulau melingkau atas pagau
OK.. time to sleep... selamat tido.. have a nice "day" dream.. kalo aku tido sini gerenti drebar² sini tya
"anie..ader mimpi nombor tak?...nombor..nombor..nombor..takder korje lain ker?."
sebenarnya tempat aku tido ni port utk drebar rehat.. tapi kdg2 diorang masuk ofis..kadang² tak..aku pun aper lagi...konker laa.... hehe..

9 comments:

eye10 said...

ye2 bagus...ntt sedar2 dok atas lori abg drebar..ke drebar apa?

Cik Anie said...

drebar sini bawak van jer.. tapi biasa kalo geng popuan yg konker diorang tak branni duduk la...

JIVEBUMZ said...

bestnye dapat tido kat luar pon tgk cam nak ujan lebat g nih

Cik Anie said...

erm.. lebat giler.. mcm kul 8 kat sini..alangkah baiknya berada dirumah.. tarik kain selimut... :)

fahmi latiff said...

ada ker mimpi no???

fahmi latiff said...

ada ker mimpi no???
lena nampak tidur tu..

Cik Anie said...

ader gak skali..tapi tak ambik pot pun.. cakap ngan diorang.. tu yg depa slalu duk mintak tuh

Shitsurei shimashita said...

wah, santai tul bilik drebar..patutlah leh bermimpi lena. :)

Cik Anie said...

hehe..rejki...