Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, March 26, 2009

Diakah kakak?...

Aku kan.. kadang-kadang very the vannggas kalo pi mana2 pastu adik aku ader skali. Mesti org cakap aku adik..Ila tu kakak. Aku dah byk kali nasihat dia.. " Ko tu jaga sket badan tu.. kan laki ko carik lain baru padan muka"... masa aku ingatkan dia baru dia tringat nak pasang badan.. kalo tak.. selebeh gitu jer...

Yg paling klakor ader org igt dia Tealady kat ofis.. bukan main sakan lagi aku gelak.. pastu baru termegeh-megeh nak pakai baju lawa-lawa...malam tu jugak dia call mak aku kat kg suh tempah 3 pasang baju.. Mak aku pun beli la kain.. then tempah...

Aku tgk gambar ni macam gedikkk jer.... cuba korang tenung saper yg nampak mcm akak....



Notakaki: aku pun kenkadang malas jugak nak melawa nih.. ntah aper kena... sedap jer mengata adik aku...





8 comments:

nenekrock said...

yelaaaa
akk nmpak cm adik lak hehehehe
suka la tuuu
=d

kakkkk jwb tag yer jgn larik
^ ^

Cik Anie said...

hehe.. yer ke.. tq.. hahhhh.. tagggg?..

arpeggios said...

betul...betul...betul...

Cik Anie said...

hehehe :)

[-suziey-] said...

cewahh...awet muda tu..tu yg nmpk cam lawa n muda..ekekek:D
amboih sakan no posingtepi laut..ditiup angin kus kus...hahah:D

Cik Anie said...

awasssss...jgn sesekali tertipu dgn gambar ni.... pic tu 3 bulan lepas

Shitsurei shimashita said...

amik pict tu time senja ker?

memang akak nampak mcm adik ler.

Cik Anie said...

hehe... semangat sket nak meka up bagai nih