Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, August 19, 2014

Shawl Instant Berawning

Assalamualaikum..

Dah lama sangat kagum dengan orang pakai shwal. Tapi aku berkali kali jugak lah ciba menbeli shawl tapi semua gagal. Tak reti weyh..

Now ...solutionnya sudah ku temui..shawl segera yang lengkap berawniing. Memang senang giler nak pakai.Memang pakainya tak sampai seminit. Dari malas nak bershawl shawl ni terus kagum dan perasan ayu bila bershawl...kehkehkeh

Step 1
Sarung jer...
Step 2
Tarik Hujung Panjang Masuk bawah hujung pendak yang terjurai tu

Step 3
Tarik hujung panjang sampai atas dan pin kan.

Step 4
Done!!
Model patah pinggang.. ::)

Sesenang ABC jer kan..
Settle masalah...Cantik and nampak Exclusive gitu..ok kita repeat balik


Ehh..nampak gaya kena borong banyak banyak ni.. senang nak melaram bila nak kluar mana mana..yer la asyik pakai syria jer kan.. tiba masanya kita ubah gaya sket..
ok wattttt.!!!!!!

Sekian.

3 comments:

ietams said...

wahhh senang gak eh..
makin lawa la cik anie..

aCik Anie said...

Senang sangat.. Jimat masa..ieta pun apa kurangnya..hehe

aizamia 3 said...

Bila baca entry terkini tu.. eh.. yelah.. lama betul tak online.. sib baik masih ingat kata laluan.. ;)