Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, December 29, 2009

Beskal Aqil

Hari tu aku cerita pasal adik dia Si Sarah tu yang lasak.. rupernya abang dia lagi ganazzzzz....ikutilah kisahnya...



Alkisah citer basikal si aqil, yg pada mulanya amat disayangi oleh tuan punyer badan
Adiknyer pun tak bagi disentuhnya, nama dah budak kan, lama-kelamaan tak kisah dah. bila dah dpt mula2 jer xcited dah lama satu2 hancus,1st skali bakul trcbut,2nd plak brek kanan kiri trcbut,3rd tpt pemijak,4th sgala wyar2 yg berhubungkait trcbut,sdgkan mak ayah dia pun x tau mnau mcmane nak bagi hancur. yg terakhir buat sekian kalinyer yg pada pendapat ibunyer si aqil blh la pecah rekod mukim batu caves yg dia dpt membuatkan plano (bahaso klate) tu menembusi besi plano. Betapa kuat tak kuatnya daya seorang kanak2 yang amat prihatin pada mainan.



Sekian Terima Kasih....

Ader saper yg mereng tak baca citer diatas.. adalah dengan bangganya aku memaklumkan bahawa cerita itu ditulis @ ditaip oleh tukang karut terkenal abad ini... Adik aku sendiri Puan Ila.....

No comments: