Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, December 31, 2009

Aku tersepit kat tengah-tengah nihhh.......

Sebelum balik KL hari means dah habis pantang la..ada bunyi mesej masuk....dari adik lelakiku yg no.3.

MESEJ MASUK
Kak, boleh tak aku nak pakai motor dalam 3-4 hari. Keter aku masuk worksop la tak bila boleyy siap..

MESEJ REPLY
Datang la umah abg Long ader..tanya dia..boleh kot...

Besoknya tu datangla adik aku nak ambik motor tu. Tapi sebelum dia mesej nak ambik motor tu En Ajeed dah iklankan motor tu dalam internet NAK JUAL..
Soooo hari ni dah nak masuk 3 minggu adik aku guna motor tu .. aku tak kisah la... dah takder org call nak beli.. Tetiba semalam ader org mesej nak beli motor tu. Nak pakai URGENT. Aku pun mesej la adik aku.
MESEJ SENT
Salam.. Besok petang ada org nak datang tgk motor tu.. kalo ok dia nak ambik trus... tajpela ko bawak dulu..kalo tak jadi ko pakai balik...
MESEJ REPLY
OK la..nanti besok petang aku hantar... tapi masalahnya aku takder transport la nak pi kerja..

Dah aku plak jadi serba salah...Aku pun suruhla dia mintak balik motor yg dia tolak kat adik aku yg no.4....motor tu asalnya motor yg no.3.. dia tapi dia dah tolak motor tu kat yg no.4 tuh..tapi lom habis bayar lagi.... baru skali bayar....

Yg jadi masalahnya sekarang..no4 tu dah mcm tak puas hati.. katanya dia nak bagi motor tu trus..dia nak ambik motor baru... aku sebagai org tgh rasa mcm tak sedap hatila.....harap-harap masing2 pahamla....

No comments: