Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Monday, October 19, 2009

Setia Menantimu Sayang....

Hari ni usia kandungan aku 38 minggu 5 hari dan hari ni jgk masuk hari ke-6 aku cuti...maknannya cuti bersalin aku burn gitu sajer 6 hari.. tapi tak kisahlakan janji aku leh rehat sepuasnya.

Kalau Hafiy dulu usia 38 minggu 5 harila dia lahir.. yang ni tak tahu lagi bila..takperla... ibu tetap setia menunggumu sayang...lagipun ibu dah stanby sumer.. tinggal angkut bawak masuk keter je...
Baju, lampin, kain barut perut, stokin, sarung tangan sumer yg abg Hafiy punya.. baju pun ibu beli 2 helai jer.. tunggu lepas pantang nanti baru ibu tambah ok....



Yg paling istimewa...kain barut perut, lampin & bantal yg bakal sayang guna ni adalah yg pernah ibu guna dulu... soooo bayangkan dah 32 thn bnda ni tersimpan rapi....saper sangka sampai anak ibu pun boleh guna pakai benda yg sama.....
Harap-harap sehari dua lagi kita bleh jumpa la sayang.. ibu dah tak sabar nak jumpa ngan abg long....& semestinya tak sabar menanti kehadiran permata hati ke-2 ibu.....



Psttt: Lain sgt ruper Hafiy.. maklum la dekat 3 minggu dia takder depan mata...

5 comments:

Na Shari said...

Akak,

Selamat melahirkan...

Semoga dipermudahkan Allah...

ArPeGGiOS said...

hafiy nampak macam dah sedikit berisi. hehehe..

Cik Anie said...

Na- Time kasih byk2 Na...akak pun mintak sumer selamat....

miza- mau tak berisi.. sumer dia bedal.. muruku yg masuk angin pun dia makan...

[-suziey-] said...

semoga sume nye selamat cik anie:)

Cik Anie said...

tq suziey.. insya allah selamat