Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, October 27, 2009

Hancock- Dior Sunglasses Kununnn....

Citer pasal spec mata ni buat aku tersengih-sengih senyum sensorang.

Camni citernya.. khamis lepas member Ajeed ader pi China atas urusan bisness...Dia pi dalam 4 hari jer... ahad lepas dia balik. Sampai jer umah member tu pun tepon la dia.. katanya dia dah selamat sampai malaysia..alhamdulillah...

Aku tanya Ajeed..

Aper ole2 yg dia beli kat awak....?
Dia beli spec mata....
Fuyooooo.... bergaya dgn spec mata la pasni..

Lepas tu Ajeed trus godek google.. cari pattern spec mata yg katanya member dia beli kat dia tu la....




Cantik.. trus dia teruja dgn spec mata tu...
Besoknya.. tak sabar lagi pi kerja jumpa member dia tu..

Malam tu................sajer aku nak tanya

Camner rupa spec mata tu...cantik tak?
Aper la Din tu.... spec mata naik motor tu dia beli.... yg besar tu... igt yg mcm dalam internet tu..bole pakai jalan-jalan tu....takperla tunggu saya ader motor besar leh la pakai....
hehe... tunggu awak beli Harley Davidson ntah bila... pakai buat WELDING jer,....


ni la ruper spec tuuuu . besar gedabak.. tertutup separuh muka aku...



Takper biar saya jer pakai... ok perrrrrrrrrrrrrrrrr?



Pstt : Hidung saper yg kembang smangkuk tuuuu?

2 comments:

[-suziey-] said...

erkk pesen spek ape ek..pelik je tgk:D

Cik Anie said...

suziey...
pesen spec ni utk naik motor bessor2 jer.. kalo buat jalan2 mesti org gelak guling2