Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, June 23, 2009

Hero Puting


Kegemaran terbaru.. buka drawer kabinet TV.. Pastu dia masuk & pijak-pijak album kawin yg aku letak dlm tu. Siap standby untuk kena marah tu... Masa ni dia tgh kena warning... tu mata tterkebil-kebil tgk babah dia bila kitorang senyap.. dia paling jer punggung dia pastu dia henjut-henjut dgn bangganya drawer tu.


Sebenarnya dia nak test.. tahan ker tak drawer kabinet tu... maklumla dah 3 tahun usianya.. kalo tak tahan..patah ker.. dia suh babah dia ganti lain...huhu.. merasa gak ibunya dapat kabinet baru....
Pssst: Aku bukan risau kot pecah drawer tu.. aku risau tgk perut dia.... baju pun dah tak muat..

6 comments:

nenekrock said...

hahahaha slumber je dia pijak drawer tu, dlm tu ada album kawen pulak tuh
adoiiiilahhh...slumber btol ank akk
akk pon ngkut slumber...x syg meh album tawen???? hishhh simpanla temp len kak gmba2 tu sayangggg

Cik Anie said...

album tu tahannn.. cover dia keras takper..

JIVEBUMZ said...

comeinya model puting tu..sure meletop dipasaran!! hihi

Cik Anie said...

model puting yang boroi..hehe

DeLLa said...

ade can nk beli tv cabinet baru ni...hehe

Cik Anie said...

ntah la.skang ni asal nak main jer pi bukak drawer kabinet.. asal bukak drawer kabinet jer..mesti dia nak mainn..hehe