Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Friday, June 19, 2009

Babah merajuk la...

Tengahari tadi aku dikejutkan ngan mesej dari Ajeed. Tak sangka plak dia boleh merajuk pasal isu semalam.
Tapi nasib baik dia bagitau aku aper yg dia tak puas hati pasal aku. Boleh la aku buat perubahan sket. Kenkadang tu aku rasa apa yg aku buat dah ok.. tapi bagi pendapat dia..mana tau plak..
Aku pun satu... selengoss sgt... benda yg remeh gitupun aku tak leh pikir...

Citernya gini..dah 2 malam dia demam.. sampai tido pun ader kuar bunyi..hess...hesss.... Aku pikir dah makan ubat okla....Malam tadi demam lom ok lagi.. aku perasan dia ader bangun picit-picit kepala dia... Aku buat derk jer la.. sambung tido balik.. opsss lupa lak..aku ada tya dia.. "Naper wak... angin ker"..sebab aku dgr dia sendawa sambil tgnnya picit kepala. Aku pun sambungla ttido balik.

Tadi dia mesej...(kesimpulan mesej tu)
AKU TAK AMBIK BERAT PASAL DIA. DIA HARAPKAN AKU BANGUN TOLONG PICIT KEPALA DIA SEMALAM...

hehe... naper tak straigt to the point jer sayang... dlm keadaan separuh sedar takdernya terpikir nak bangun tido tolong picit bagai ni...
Tapi apepun aku mengaku..aku jenis yg suker ambil remeh dgn benda-benda camni.. padahal kalo kita biarkan mungkin jadi barah dalam hubungan kita kann..kan..jenet kan?.

"Hafiy.. tolooooooong ibu.. babah merajuk la sayangggg............"

"Hafiy tak tau..pandai-pandaila ibu settle sdiri.... hehe"


AKU SEDORRRR..........

2 comments:

ArPeGGiOS said...

lelaki nih memang suka kalau kita manjakan. sampai bila-bila kena pegang tu untuk kekalkan kehangatan hubungan rumahtangga.

Cik Anie said...

hhehehe,.... yer ker... erm..gitu erkkk?....:P... buat-buat tak tahu plak erk..