Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, May 7, 2009

Tag Pasal Kawin


Nyatakan sebab kenapa korang suka gambar di atas?
Nak kata suker takderla suker sgt. Aku rasa pic ni yg paling ok.... nampak cam ayu gitu..hehe . Masa ni aku teramatla kurus.. maklumla.. kawin pun umur dah 29..mungkin byk pikir pasal jodoh kot..tu yg jadi kurus kering gini kot... nasib baikla ader penyelamat... MR Ajeed Lorenzo...

Bilakah tarikh pernikahan korang, dan di mana? - 12 November 2005 (Satu-satunya Masjid Kat Kg Aku)

Apakah warna tema majlis perkahwinan korang? - Kuning Lemon , putih dan Gold.. rasanya warna ni takkkan telan dek zaman kot..

Mengapa korang memilih si dia untuk dijadikan teman hidup? - Dia satu-satunya insan yg sudi mengorat aku.. sebelum ni aku ingatla aku bakal dapat anugerah ANDALUSIA tau.. tapi tetiba mr Ajeed ni muncul dlm hidup aku dan sudi untuk mengambil aku sebagai bini mithali dia.. Alhamdulillah... jodoh aku kuat ngan dia..hingga hari ni la.. kita tak tahu benda yg bakal jadi di hari depan . Apa yg boleh aku harap adalah semoga jodoh kami sampai ke hujung nyawa.

Nyatakan harapan korang dengan ikatan perkahwinan ini - Opppsssssssss aku dah tercakap kat soalan atas erkk.. takper..ader penambahan lagi...semoga rumahtangga yang kami bina ini akan dirahmati Allah. Supaya dia setia ngan aku sampai bila-bila. Kalo teringin nak kawin sorang lagi silalah kanda bagitahu elok2 kat dinda erk.. supaya senang dinda gi jumpa bomoh untuk bomohkan perempuan yg bakal jadi madu dinda tu... harap maklum yer kanda...

Tag 4 orang lain untuk buat tugasan ini
- Hmm...takder saper2....

4 comments:

[-suziey-] said...

hahaaha..aahla dulu2 femes pkataan andalusia tu kan..skang ni org xkisah dh kawen ke x.ekeek:D

Na Shari said...

Akak, thanks coz sudi jawab tag

ArPeGGiOS said...

bukan nampak cam ayu...
memang betul-betul ayu cik anie masa tu

Cik Anie said...

suziey- a'aaa kan..sekrg ni jadi trend plak perempuan tak kawin2 ..tambah2 gol profesional...

Na- Mesti jawab nyer...

Miza.. ala-ala ayu