Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Monday, February 9, 2009

Kerna terpaksa..

Disebabkan kondisi Hafiy yg semakin lasak skang ni..babahnya terpaksa guna menda ni untuk halang dia dari ngacau ibunya kat dapur .. aku tak tahan.. skali angkat bawak kedepan..kejap jer dia sampai balik ke dapor.. mcm lipas kudung.. carik kayu yg org buang takder plak nak buat penyekat ni.. nak beli kat IKEA hari tu mahal nak mampos.. carik kat TESCO ptg tadi takder plak...tunggula dulu..sementara tu pakaila kerusi ni hehehe...janji Hafiy tak ngacau aku..aman jap kalo masak... kalau tak.. sumer benda dia nak main...


kreatifkan..?


Mcm ni ruper kerusi ... pic ni dah rotate.. prasan tak kepala Hafiy kat bawah


Gambar betulnya gini....


Sebolehnya dia nak panjat..




Sory la fiy..tak berjaya.... dudukla sorang kat situ...

2 comments:

arpeggios said...

boleh gak cari kat giant atau jusco. harga RM 80 sajer

Cik Anie said...

yer ker.. tak servey plak kat sana.. TESCO hari tu tak jumpa.. mana dia mneyorok..