Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, August 25, 2016

Si Bambam Jatuh Katil

Assalamualaikum..

Alahai..rasa nak hempik kepala sendiri dengan file. Naperla benda ni boleh jadi.. CUAI..
Kesian kat Harraz. Nasib baik nangis kejap jer. In shaa allah takder apa kot.

Ekceli malam tadi tadi duk guling guling, golek golek atas katil dalam bilik. Ingat takderla dia boleh pusing pusing sampai hujung katil. Mata terlelap sekejap jer. tgk dia dah menangis kat bawah katil,atas kapet,masa mana dia tergoleh pun aku boleh tak perasan. Kesian sangat kat bambam ibu
Sorry yer sayang.


Check tangan kaki kepala, nasib baik takder apa apa, kalo dah sakit mesti dia dah nangis kan. Aku cuak sangat masa tu.Kepala otak dah mikir macam macam, haishhhh..Ya Allah,lepas ni kena lebih alert skit. Taknak benda macam ni jadi lagi kat dia.

Sorry sayang.. Ibu tak sengaja.

Wassalam

Love
Cikanie

No comments: