Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Wednesday, July 23, 2014

Tak Patut

Assalamualaikum..

Guane semua.. mood raya dah datang ker?
Aku ni..2 minggu lepas dah takder mood nak kerja. Ape cer?.
Mata plak lali jer..dari pagi takleh nak celik. Eh..lupa nak citer.malam tadi ngantuk giler..dari start Isyak sampai la habis mengantuk sangat sangat. Astargfirullahhhalazim..... ke malam tadi lailatul qada ehh?..Lagipun malam tadi malam ganjil kan?. Tak kisah la kan. Yang penting kita buat kerana Allah bukan kerana faktor faktir tertentu. Niat tu awal awal kena pasang betul betul.Yer dop?


Semalam dapat hamper dari satu company ni. Memang tak puas hati. Ingat kotak tu lembab sebab air tin bocor ke apa. Rupanya bukan bocor weh..pecah terus. Siap pakej dengan kaca kaca melekat sekali kat kotak lain. Hampagas punya courier. Tapi sebab tak berapa excited nakkan barang barang kat dalam tu maka boss aku pun ignore kan aje. Malas lah nak layan. Kalo hamper pinggan ke mangkuk ke cawan ke gelas ker nak jugak la aku komplen.


Buat kerja tak ikhlas main campak campak jer.. kitorang customer yang jadi mangsa tau Abang Courier.
Takpe i maafkan uollss..tengah puasa kan? jadi sabarrrrrr.. Sabar harus tinggi di kala.Oleh itu selagi mana kita boleh sabar maka kita sabar la yer.. Lagipun darjat orang yang sabar adalah di tempat yang paling tinggi sekali.Cehh...

Wassalam..Peaceee


No comments: