Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Wednesday, November 27, 2013

Aku yang Dulu...

Assalamualaikum..

Aku yang dulu bukan la yang sekarang..
Dulu ku solo sekarang ku di sayang..
Dolo..Dolo..Dolo ku cengkung..
Sekarang.... Aku Sudah Bolat....

Buktinya..


Dulu nak cecah berat 40 memang tak la.. Jeles tgk orang pakai baju saiz M..L...Aku plak kena cari saiz S..dapat S plak punnnn labuh lagi.

Walopun aku tiap tiap malam ambik makan malam. Punya la obses nak gemuk, tapi tak jugak gemuk gemuk. Sudahnya perut jer yang naik. badan makin melengkunf.Apa kes wehh..Kawan aku cakap..'

Ko dulu macam Jerangkung Dalam Almari la ANie...

** senyummmm acikkk.........

Tapi sekarang lain plak cerita... pantang selera sket...badan macam kena pam. Betul la orang cakap.. Nak gemuk memang senang.. Tapi kalo nak slim balik memang susah sangat.. Cuma sekarang aku kena control makan. Makan tetap makan tapi kalo dulu 3 pinggan aku kurang jadi 2 pinggan. Kalo dulu pinggan penuh kuah..aku tak ambik kuah.. makan kering kering sajork..

Paling penting lepas makan aku pastikan 2 bijik alfafa shaklee masuk dalam perut dulu sebelum tido...

Sooo buat apa nak diet beria sangat.... control saja ma....
Paling baik kalo seminggu sekali boleh bangun pagi ..jogging seround 2...Alaaa...korban la sket tido tu.. Ahad ka ada..hehehe..
Balik jogging singgah kedai..

 Roti canai telor 2 bijik....Teh tarik satu bang...

** Punah..

Sekian Wassalam..

No comments: