Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Tuesday, April 9, 2013

Hepy Bufday To My Laki...

Assalamualaikum....

Hari ni 9 April 2013 adalah hari jadi suami saya Mr Jeed Lorenzo yang ke...ermmmm. Alhamdulillah... Aku hepy sangat sebab aku berjaya surprisekan dia pagi tadi. Tapi aku rasa dia dah dapat agak la...

Semoga hari hari mendatang lebih baik dan awok sentiasa dalam keberkatan / barakah Allah SWT dunia akhirat. Aminnn

Ikhlas.. Binimu.....cikanie lorenzo

Ceritanya gini Jumaat minggu lepas aku halfday la konon ..ingat nak cari perfume. Sebab apa aku beli perfume?.. Bulan lepas aku ada borak borak tanya benda yang dia nak beli.. dia cakap dia nak beli perfume sebab yang lama punya dah hampir yilek. Sooooooo ok la... Dia kata dia nak cari Polo Sport...

Macam biasala ..perfume ni jarang ada yag offer kecuali kalo product baru atau promosi.. baru leh jumpa offer.. kalo ada offer tu maknanya diorang tipula.. Itu kata gadis Polo Sport hari tu. Aku angguk angguk jer. Maklumlah 20 tahun skali pergi belek perfume kat shopping complex. Soooo dah beli siap bungkus bagai balik sorok dalam lemari.

Ahad lepas ..balik dari KFC Jalan Kuchai Lama... pegi sana sebab dapat jemputan bufday anak kawan dia... kitorang terus gi Mid Valey.. alang2 dah sampai sana. Kalo Memang niat turun rumah nak gi ke sana tak kot... Parking susah giler. Pastu tak reti nak gi mana... susah jer nak cari satu satu kedai tu. Elok gi Alamanda lagi. Masa dia tengah ralit cari barang dia aku mintak nak gi tgk barang aku.. walhal aku nak gi survey harga perfume kat sana.. Ermm sama jer ngan Alamanda...

Pastu dah settle barang dia...masa turun pergi cari dia aku dah tgk dia dah terpacak kat kaunter perfume... siap test bau dah.. Tapi bukan yang aku beli..yang edisi laama sket... Terus aku tarik tangan dia... aku cakap aku dah beli... Kitorang blah camtu jer.. Mesti bengang jer budak yg jaga kauter tu.

Sambil jalan jalan aku cakap kat dia..

"saya tak beli pun lagi wak... saja jer saya cakap dah beli..kalo tak melayang duit awak"

Korang ingat dia caya ker tak bila aku cakap gitu.?


Aku pun tak tahu.. blom sempat aku berchit chat lagi ngan dia nih. Cuma pagi tadi sajer jer aku buat lupa yang hari ni bufday dia. Dia pun macam takder perasaan jer bila aku salam cambiasa masa nak datang kerja tadi. Sebelum kluar tu ..pepagi lagi aku dah letak beg perfume tadi kat atas peti ais.

20 mini lepas tu baru dapat mesej dari dia.... Wahhhh suka i...sebab berjaya surprisedkan dia..
Ke dia buat buat surprise yer.... hehehe..
Tak kisahla.. janji aku ikhlas buatkan dia hepy...

Sukanya bila dia ceria...

Sekian Wassalam.......

2 comments:

ietams said...

happy belated besday ur laki cikanie lorenzo..
mesti rase cam kembang2 bile incik somi bg msg tersuprised dpt hadiah cenggitu kan..
sweet gittew...

aCik Anie said...

terima kasih puan iteams..
hehehhehe