Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Thursday, February 7, 2013

Diari Lama

Assalamualaikum..

Firstly nak sambung cerita asal anak sepupu aku tu yang kena penyakit PUV. Selasa hari tu masuk ward balik sebab wayar kencing dia tersumbat. Demam lagi.. Ermm kesianya.. Nak tunggu 1 April baru dia boleh masuk dewan bedah. Harap semuanya dipermudahkan.. Amin.

Semalam.. masa tgh mengemas kat kabinet document yang zaman zaman Jaapar tonggek dulu..aku terjumpa diari lama aku. Ada terselit situ skali.. Sempat baca diari zaman 2008 punya. Sudahnya gelak sendiri bila aku terjumpa ini..Ekceli masa ni aku tengah dalam pantang Hafiy masa ni  kat kampung. Ajeed plak 2 minggu sekali balik tengok kami anak branak. Almaklum la anak sulung kan. Lebihnya rindu kan anak.. ibunya ni balance balance jer dapat. Bila masuk anak ke-2, 2 bulan pantang tu 3 kali jer dia balik...kesiannnn...


Paham ko idok.. kalo tak paham aku salin balik..Paham jer la tulisan orang dalam pantang... (takder kaitan pun). dah memang sejak dari azali lagi tulisan aku ni buruk kekekeke....

5 March 2008 (Rabu) 27 Hari
  • Hafiy jaga malam tadi
  • Letih gila
  • Dia sakit sebab berak keras kot..(yang ni paling tak menahan)
  • Tak balas mesej Mimi ( tak pasal pasal nama kawan aku ada dalam diari 2008)
  • Ajeed tak call lagi hari ni.. ( giler ko hari hari dia nak call..banyak kerja lagi dia nak buat.. )
  • Hafiy tido atas buai.
  • End
Boring -boring baca diari lama ni best jugak yer.. tak sedar mulut tersengih macam kerang busuk.kekeke.. Yer la.. macam ntah apa apa jer. Apa yang terlintas kat kepala terus tulis.

Ekceli banyak lagi statement yang menggelikan hati aku jumpa dalam diari lama ni.. Yang aku published tu semua dah di tapis.. yang 18sx pun adoo... gilo kentang apo cikanie masa ni.


Last but not least..
lawa tak tudung ni?.. kalo korang nak tudung cantik camni (gerenti) tapi harganya separuh dari harga tudung terkenal tu please contact 0111-633 8543...Pre Order for raya ok.. awal giler promote. Yang aku pakai tu dah sold out.. tinggal lagi 3 pcs... So apa lagi...Grab now...Waccauuuuu.............

Sekian Wassalam..


No comments: