Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Thursday, January 31, 2013

Blur Kejap..

Assalamualaikum..

Sebenarnya jiwa tengah kacau ni sebab tu la idea tadak mali lo...
Kalo di paksa jugak..gerenti hasilnya mesti entry merapu...percayalah cakap gue.

Tapi takperla.. sebab tengah bosan nak gak aku cerita ceriti kat sini. Sebab kalo tak mencecer kat blog satu hari rasa macam kepala ni macam mampat sangat. Siyes. Otak ni macam tepu jer. kekeke.

Sekarang ni kan musim CNY..so limau mesti datang bertubi tubi... Tapi serik wey...2 minggu lepas macam nak mati semput lepas makan limau 3-4 ulas. Belum habis sebijik. Nasib baik aku tak habiskan sebijik, kalo tak..wallahhuaklam... Nasib baik ada simpan stok ubat semput. Kalo tak mau terjah ER spital Kajang.



Semalam datang supplier... ekceli scrap collector.. Datang bawak hamper.. sekali ko..tinggal bakul jer yang boleh ambik. Yang lain semua tak boleh telan. Tak kisahla orang kata aku kolot ke..ala setakat bijik matahari takkan tak boleh makan... Tapi sorry la.. memang aku tak leh makan.


Yang paling best.. ntah apa nama. Tanya member Chinese sorang tu katanya rasa macam hot dog jer..
Ermm takpela korang jerla yang makan.


Hurmmm...
Tak sabar nak buat red valvet hujung minggu ni... nak buat 4 layer... Lepas tu nak topping dengan cream cheese... Layer tengah tengah tu nak letak menda tu jugak.

Sekian wassalam

No comments: