Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, November 6, 2012

Sembang Sembang

Assalamualaikum..

Sejuknya petang ni.... teringat ubi kayu cicah kelapa jer la musim ni. Sedapnya.... Satu lagi kalo musim banjir ni mesti PUTU HALBA akan muncul. Minggu depan aku balik kampung. Ada rezeki untung untung boleh makan putu halba. Lagi sedap dari putu bambu ok.

Malam tadi korang tengok tak MCM?. Aku macam yang di plan la. Nasib baik l anak jantan sporting giler. So dapat gak la tgk saper yang layak untuk di serap masuk semula. Kalo di kira markah Along kan?.. Tapi Chef sumer baik hati.. so dua dua dapat. Kalo di ikutkan dish diorang malam tadi macam 2-2 ada kelebihan..Diorang pun susah sebenarnya nak bagi markah. Bila di kira purata yang membezakan pun sikit jer.


Masa chef bagi apron kat Along aku tengok muka Hafiz dah len macam. Sedikit frust kot. Tapi bila chef umumkan Hafiz pun layak masuk.. apalagi ...peluk sakan korang yer.

Tak sabar nak tunggu malam ni plak. Katanya Si Hafiz sekali lagi kantoi menipu.. Sepatutnya kumpulan dia menang tau. (BIRU) Atas sebab untuk singkirkan dia....juri terpaksa letakkan pasukan Biru dalam Pasukan yang bakal masuk ke pusingan penyingkiran. Masa ni la Hafiz akan di singkirkan..Betul ke tidak wallahuklam.. speku semata mata. Tapi kalo betul la.. Naper la dia suka menipu lagi erk. Kan hari tu dah kantoi sekali. Kali ni pun nak menipu lagi ker? Muka kemain ensem..bulu kemain lebat..tapi kuat menipu.. hilang ensem tu guuuu..


Takper..kita sama sama tengok malam ni yer.
Pic tu sumer kredit dari Forum Cari dot com dot my

Wassalam..


3 comments:

Sue Saari said...

dia tipu lagi ke???issshhh klu nana jd chef Joe tu x bg dah dia masuk...

nasib bkn Azni yg masuk balik kan??klu tak getikkk ku melihatnya...

Azni the reben..hahahaha

aCik Anie said...

katanya tipu lagi.. masa kat melaka hari tu..
tapi tak tau..mari kita tgkmalam ni yer.. tipun undi katanya.... *gaya kiahpropa

Sue Saari said...

yg tak menahan si Nora beria betul menangisnya..kalohkan dah jatuh hati kat Hafiz tu...awwwww.. ;))