Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, November 22, 2012

Kesian Dean :)

Assalamualaikum..

Tengok tak malam tadi MCM..kesian kan Dean...airmata jantan dia keluar. Merembes kesedihan..Nampak sangat tahan sebak tu... kalo takder orang mau terhinguk hingguk dah kepala kot. Paling tak tahan bila bercucuran airmata juri 3 orang tu masa Dean buat ucapan selamat tinggal.


Bila tengok reaksi Dean malam tadi.....Alahai..sopannya...anak saper tu erk?..sempat cium tangan ke-3-3 juri tadi sebelum keluar.

Patutnya Etiqa tu la yang keluar, macam pilih kasih jer Chef Joe ni, .tetiba Chef Joe plak.. Yer la kalo diperatikan...Dia tu tau buat lempeng jer ker kerjanya... Menu recycle uolsssss..Takpun aku syakla dia sekarang baru tahu buat lempeng, so tengah berbangga dengan diri sindiri sebab tu kemaruk nak masak lempeng jer kekdahnya...Lempeng jer manjang, buhsan tau...

Hari tu lempeng ngan Bilis (out)..lepas tu plak Lempeng balut ngan Pasta tu kan kan (OUT jugak)...kali ni plak Lempeng warna kuning tu plak. Airyorrkkk...ETIQA LEMPENG la aku taruk nama dia.

Dah..sesi luahan berakhir..

Wassalam.....

2 comments:

Yaya Azura said...

xde astro.tak tau citer..hehe

aCik Anie said...

baik takder dari ada...hehehe...