Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Monday, November 5, 2012

Hafiz Ver Along

Assalamualaikum..

Tak sabar nak tunggu depan TV jam 9 malam ni. Episod penyerapan semula kan?. Agaknya antara  Along ngan Hafiz saper yang berjaya yer?. Aku rasa cam along jer.. Tapi tak tau la.. Gimik astro masa gezek tu aku tak boleh nak baca sangat... *ceh.


Kalo la Hafiz menang pun Ok jugak kan?..Atleast ada lagi 1 peluang untuk dia buktikan pada semua yang dia memang layak untuk pakai apron MCM2 ni. Jangan main tipu lagi la..magik magik gitu... Cooking Magic ok la...Apapun tak kisah lah.. kita tengok malam ni yer. Tunggu dengan sabar.

Dah lama tak tengok CheLah.. rindu plak kat dia. Malam ni pun takder lagi. Besok tengok Cabaran Luar..pot pet pot pet lagi la gamaknya. Episod Bukit Jalil geng che lah menang kan?.. Padan muka Fizuan.. Hambik ko ..kena sebijik ngan CheLah..

Pastikan diri kita yang terbaik dulu baru leh nak cabar orang lain.. (gitulah lebih kurang) Sekali Geng CheLah menang..malu la wey.. Mentang mentang CheLah gedik..taknak ko hormat dia..atleast dia tu lagi tua dari ko Dekwan oi.... Hormat la sket orang tua ni. Awak tu muda lagi. Korang yang tak layan MCM2 ni mesti menyampah baca entry ni kan?

Tajuk kemain pasal Along ngan Hafiz.. Tetiba termengumpat pasal Fizuan ngan CheLah plak..
OKla.. kita tunggu kul 9 malam ni. Mintak mintak mood anak jantan baik..kalo idak... Ultraman manjang..Ceria la ko sorang sorang.. ibu ko merana takleh tengok masterchef. Sumer ultramen aku dah kenal... sebab dia yang itroducekan kat aku kan?..ini Mebius Bu.. Ini Max..Ni Tiga.. Ni Cosmos...Ni plak Taro bu... Mebius kepala pacak bu..

ermm... yer la bangggggggggg........... tengok jer...
kul 9 tgk Che Lah yer bang...

Wassalam...

2 comments:

Sue Saari said...

emm...Astro mmg kuat buat gimik... ;)

aCik Anie said...

yer la kan..takper.nanti malam kita tgk