Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Monday, September 10, 2012

Penipu



Assalamualaikum..

Macam macam cara nak menipu orang sekarang ni yer. Kadang-kadang macam tak masuk dek akal jugak diorang punya modus operandis ni. Tapi percaya lah..dalam tak logik ni pun masih ada jugak mangsanya… ishhh jangan tak caya.. kita jer cakap tak logik tapi ada orang yang cakap logik..

Kalo korang punya pemikiran la… cara macam ni logik ke idak…

44.5 millon USD hokehhhhhhhhhhh...........
Dia ingat aku ni tokey garam bukit kot...

Wassalam

No comments: