Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Friday, September 7, 2012

Ketagih Katun Oggy

Assalamualaikum........

Apa ke nama penuh tajuk katun yang nyamuk jahat 3 ekor tu ha....? Aku sekarang ni kena berlakon tido awal sebab nak kasi budak berdua tu tido cepat. Kalo tak..emppppppppp..remote control dia sajer yang konker. Sekarang nak tgk citer peberet aku toksah nak berangan la... kan lepas sambung sambung sambung.. ateeee bila aku boleh nengoknya...

Semalam kan aku citer pasal letrik trip kat umah aku kan.. kebetulan masa tu dia tgh tengok katun tu la..
apa lagi ambik peluang ni untuk saiko dia sket.. bohong sunat kejap aku dah bosan.. dengan mak apak dia sekali terjerat tgk katun jahat yang suka kenakan orang.

abang tahu naper letrik kat umah kita ni takder..sebab abg suka sangat tgk citer katun.. tu sebab dia mati...

aku perati muka dia.. macam ada rasa bersalah pun ada...tapi sorry la... kejap jer, cara mcm tu tak jalan jugak... pastu kan nasib baik sekali lagi masa Ajeed dah balik trip tu jadi lagi.. kali ni aku saiko dia 2x ganda. Hambikkkk....

kan ibu dah cakap.. sebab abg selalu bukak katun tu la api ni selalu mati mati tau..abg tak takut ke.. bla..bla..bla....

dia cuak ok.. then lepas tu.. dia tak pegang remote lagi....siap boleh capai buku Iqra lagi... konon nak baca buku la plak...pandai cover line. Hari ni aku nak tgk.. dia igt tak lagi pasal kejadian semalam..

2 comments:

AkuBukanLelaki said...

hahha..sy pun dulu addicted katun ni.

aCik Anie said...

katun ni ngajar kita untuk kenakan org 24 jam.. hehehe