Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, September 11, 2012

Candid Lagi Bagus

Assalamualaikum...

Nak ambik gambar budak berdua ni yang elok sket kemain susah. Jangan harap dapat hasil yang terbaik la. Lagi kita suruh posing cantik cantik lagi dia buat main main. Tu sebab aku suka candid jer.. Ntah kalo di bawak masuk studio.. hasilnya macam mana yerk?

Itu sebab aku suka kalo adik aku yang tukang ambik gambar.. mesti cun punya macam gambar raya hari tu. Kadang kadang budak-budak ni kalo dengan mak apak dia sikit punya mengada-ngada. Itu sebab la dalam satu family tu kena cipta satu watak garang ala-ala hitler sorang gitu. Gerenti... takderla kes nak bakar rumah. Eh.. ada tau aku dengar citer.. ada budak yang terlampau hyper sampai nak bakar rumah sendiri. Budak ni macam macam perangai lakunya. Sabor jer la mak apaknya...

Meh kita tengok rupa Hafiy ngan Hadif kalo dipaksa bergambar..............3..2..1...
Hampeh.. budget dah hensem sangat la tu... .... abg ok.. adik plak tutup mata........
Takper..cuba sekali lagi...1...2....3
Hok alohhhhh.... Abg plak yang kacau..... adik dah cun gila babas... Takper... sabar yer dik...sekeping lagi yer.... 1...2...3
Ahhh sudahhh... kuman dah merebak.. berjangkit sesama mereka ni. Hadif nampak sedikit parah... Mana dia dapat pesen macam ni erk... pengaruh remaja sekarang ker?.. pandai plak dia godek FB tengok gaya terkini bila bergambor.

Astargfirullah hal azimmm.......Mata terbalik pulakkk...
Ngucap panjang la mok mu.....

Wassalam...
Hiburan semata-mata..............

No comments: