Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, September 4, 2012

Assalamualaikum...

Kerinduan untuk berblog mula terasa kembali... rinduuuuuuuuuuuuu sangat...

Tadi .. terbukak hati nak godek entry lama-lama. Ternyata...sumer gambar gambar lama mampu membuat aku tersenyum sumbing sorang sorang depan PC.Eh macam orang tak betul plak. Kalo org lain perasan maybe diorang ingat aku tak betul kot.ting tong apa minah sorang ni.. Tapi siyes aku cakap.. sooooooooo suhwettttt nya tengok pic lama-lama. Nak nak tgk gambar anak hamba jantan 2 orang tu....cutenyaaa lahaiiiiii...buat hati aku berbuhnga-bunhga nak beranak lagi. Tapi kan bila tgk muka sendiri masya allah... oh my english..bambamnya aku suatu ketika dulu..naperla aku gemuk sangat..naper rupa itu erk... ***Eh macam sekarang ko dah kurus cik anie...syok sendiri la tuuu..

Syukran Jazilla sebab dekat blog ni aku boleh meluahkan segala isi hati yang terpendam...yang mungkin tak terluah kepada sesiapa... klakar pun ada kalo baca entry lama lama ni kan.. kejap entry hepy..kejap kan marah tak tentu pasal.. eh tetiba isi blog tu macam santai santai jer.. pastu datang perasaan sedih la plak.. sumer tu bersatu dalam blog ni... sebab tu aku suka ber blogging. Blog ni dah macam diari aku. Jadi aku rasalah.. macam rugi jer kalo blog ni lama dibiarkan kosong tak berhapdate.

Soooooo.... apa lagi... blogging la sekarang...
cepattttt....sebelum semangat hilang kembali....


                                                                 I'm Back... wooohoooooo.......
                                                                    Gambar syok sendiri lagi....

No comments: