Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Friday, November 11, 2011

301011 Yang Lalu

Assalamualaikum..

Salam buat sumer readers…
Macam kekok plak nak bercerita kat sini. Takperla..kalo ader tersalah silap ker ayat macam terpelik ker..paham paham lah yo.


Hujung bulan lepas Hadif genap 2 tahun. Sempatlah beli kek sebijik buat lepas gian dia nak tiup lilin. Tapi yang sadisnya bila di suruh tiup lilin dua menangis plak. Dalam keter bukan main menggeletis nak tiup.



Kali ni malas nak bagi jajan hantar kek bagai kat taska. Kalo Hafiy dulu siap pulut kuning lawan ngan rendang pastu bungkus plak dalam daun pisang . Almaklum la..anak sulung kan..excited mesti terlebih. Tapi walopun aku tak dapat buat sumer tu dekat si Hadif itu tak bermakna kasih sayang pun dibeza beza…yer dop.. sumer sama.. sayang sama sayang.. marah pun sama sama marah.



Harapan untuk Hadif cuma satu jer.. Jadilah insan yang selalu memberi manfaat kepada orang lain… Amin.



Ibu Sayang Hadif...

2 comments:

nalhuda said...

selamat hari lahir hadif. lama makcik siti tak buka blog ni...dah besar anak sedara nih...hehehe

aCik Anie said...

tq makcik siti... hehe..dah besar lagi panjang.. akal pun makin panjang...