Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, September 13, 2011

Assalamualaikum....

Salam sebagai pembuka bicara...

Sedang dalam proses mengedit gambar raya...hehe.. raya sakan weyhhh... 2 minggu baru selamat jejakkan kaki kat bumi Kajang.. Puas hati tahun ni...sampai demam demam kami sefamily..

Tapi takper... janji puas hati beraya kat Kampung gue....

Tunggu yer... ader la 100 ke 200 keping lagi yang lom edit.. Itu yang kat Kelantan jer... Yang kat Klang lom masuk lagi tau.. Yang kat Klang tak berapa nak ghairah nak mengedit sangat sebab pakai kamera cap ayam serama jer....

Bayangkan kalo 200 keping berapa entry yang aku kena karang. Atau publish sajo secara pukal....aci dop?
Itu terpulang pada tahap kerajinan saya sekarang.

Ehh..tetiba lepas cuti rasa macam nak tukar kata ganti nama dari aku kepada saya... sopan sket kan...?...(dulu taak berapa nak sopan...)

Apapun sekarang saya berterima kasih pada readers yang sudi masuk blog ini walopun sudah berabad lama tak berhapdate..

Ok la... nak sambung mengedit balik... Tapi sebelum tu... nah ambik sekeping dulu gambar raya kami kat Kelantan...


Terpaksa berpuas hati dengan yang ni jer.. Budak berdua tu susah ya amat nak bagi kerjasama.


4 comments:

Anonymous said...

tiap2 hari buka blog kak anie....tapi update2 ... dalam hati berkata kak anie ni dah pencen berblogging ker...huhu selamat hari raya kak
~Miszz Liana~

D'aNie said...

Kiut miut anak2 akak..lama dah xjenguk kat blog ni..akak pon makin cantik gitu!!! ^_^

aCik Anie said...

heheh.. mizz liana... aka masih belom terniat nak pencen lagi... berehat seketika jer..

aCik Anie said...

ya allah... terkejut bila ada org cakap akak makin cantik.... susah nak pecaya...