Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Wednesday, August 10, 2011

Diari Ramadhan dah takder lagi...

Assalamualaikum...

Dah malas plak nak tulis dairi dairi ni... gilerrrr stress acikkk...


Wahhh sukerla saper yang kerja gomen..dapat duit rayakan. Macam kami yang kerja swasta ni nampak gayanya gaji bulan ni kena kemut habis. Yer la, dah la bonus tak mungkin akan ada (nehi kabi nehi). Gaji plak maybe dapat lepas balik dari cuti raya nuhhhhhh. Huhuhuhuhu.... Takderla baju raya untuk aku. Tapi takperla inilah yang dinamakan rezeki masing masing. Apepun I tetap bersyukur dengan apa yang I ada sekarang ni.....:). Alhamdulillah.


Mesti Raya Sale kat KPDNKK nanti penuh dengan orang gomen. Maklumla nak ngabiskan duit bonusss....hehe..


Apepun selamat bershopping..... Jangan rambang mata plak... hehe.... (* acik jelessss)


No comments: