Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Wednesday, August 17, 2011

Babysitter Terjun


Assalamualaikum.....

Macam yang korang sedia maklum aku kerja hari ni..YES.
Kalo kat umah mana mungkin aku bersenang lenang update blog bagai ni. Yer dop?

Macam biasala... Hari ni taska tutup. Dari mingu lepas lagi aku dah pening mana nak letak budak berdua ni. Nasib baik la Ajeed cuti. Walapun dia tak offerkan diri dia nak jaga budak budak tu takper.. biar aku yang offer dia. Aku cuba la tanya.. mana tahu dia sanggup... YES..dia sanggup. Alhamdulillah. Selamat cuti aku.

So pagi tadi bangunla aku awal sket. Terpaksa tumpang kawan sebab tak sanggup nak kejutkan budak berdua tu dari tido. Nasib baik kawan aku tu pun kerja. Aku dah nekad, kalo dia tak kerja aku pun nak MC la. Tapi dia half day hari ni. Sebelum balik dia sempat call aku.. Sebab aku cakap kat dia..ingat nak 1/2 day jugak. Kesian tgk Ajeed jaga anak sorang sorang. Pukul 12 tadi aku cuba usha line...kot kot babysitter dah alfensun kepenatan..

Camner?.. Ok ker budak-budak...
OK..dah makan pun..
Lauk apa...
Telur Mata.....

OOOOOOOOOOOO...... telur mata. Takperla..janji budak tu makan, Bersyukurlah cikanie... dia sanggup masaak pun dah ok.

Pastu kalo saya tak balik awak Ok ke handle sorang sorang..
OK..Macamla saya tak penah jaga anak..

Eksennnn pulakk pakcik nih.....

Ok la kalo macam tu saya tak jadi balik jer la...
Yerla......

YESSS... Boleh keja sampai petang. Tapi masa aku cakap ngan dia tadi kan... sayuupp jer dengar suare Si Hafiy...bila babah dia tak bagi panjat meja..

Mana pecah... tak pecah punnnn...

Cer tengok Norman ni.. relex jer handle anak dia . 3 orang lagi. Kita baru 2.... ok la tu.....




Nak tengok pic lain sila ke sini.... sebab sumbernya aku cilok dari sini.


Harap harap situasi tu sumer undercontrol la.... Hehehe.. Apala sangat jaga anak ni kan kalo nak banding kerja kat sawah.. Bukan berat nau pun...




No comments: