Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Saturday, July 23, 2011

Salam Di Hari Minggu

Assalamualaikum..

Sajer nak buat otopublish.

Ingat hari ni nak pi beli baju raya bebudak berdua ni. Tapi aku plan syok sendiri jer. Belum usul kat bigboss lagi..

Agak agak korang jadi tak aku ke Kelang hari ni... Punya la jauh nak sopping baju raya kat Kelang . Bukan apa, kalo aku guna alasan nak balik umah mak dia baru cepat sket dia bagi respon... hehe..

Bijak tak?... Ahad plak ader undangan , adik biras aku yang kat Melaka tu kahwin. Ikut hati nak pegi..boleh jalan jalan cari pasal jugak. Tapi yer la.. bak kata aku awal awal tadi la... Aku plan syok sendiri jer. Pepehal pun korang mesti tunggu entry minggu depan. Jadi tak plan soping ngan jalan jalan kat Melaka tu..

Harap harap jadi la...

wink wink...

No comments: