Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Tuesday, July 26, 2011

Perasan Muda Kunun… Pui..

Assalamualaikum..

Yess…. Sumer dah settle.. NCR dapat 2 jer..yg lebihnya oservartion. Nasib baik ISO tak kena charge ape aper. Cuma lepas ni kena prepare report & follow up dept yang terlibat jer la. Diorang ni liat… Macam pahat ngan penukul. Kalo tak tanya…nak audit tahun depan plak baru diorang prepare.

Ini kejadian sebelum closing meeting.



Kisahnya macam ni, kat opis aku ni Admin punya Executive baru jer resigned. So adalah datang orang baru , tapi bukan untuk post yang sama tapi Senior Officer. Pandai management cut cos kan?… So sat tadi aku ada send email untuk sumer orang pasal closing meeting untuk audit hari ni….konfiden jer aku cakap…

S….. Nanti meeting ajakla Kak H skali..Nanti lepas ni dia yang kena handle..so dia pun wajib tahu.
OK la…


Perasan tak, awal awal lagi aku panggil dia kak…. Poyoooo jer, Pastu selang beberapa minit aku call budak Admin yang lagi sorang..

Kak H tu berapa umur erk..nanti Kalo panggil H sajer kan nampak kurang hajar plak..
Ermmm jap nak check…………….. tahun 80 kak..


Haaaa…… terkejut aku.. nasib baik aku tak deret cakap kat dia suh join skali meeting tu. Kalo tak mesti dalam hati dia cakap…

Gedik muda la dia…. Tak sedar diri….

Den malu woooo…. Mati mati aku ingat dia lagi tua..opsss berumur dari aku. Tapi hakikatnya dia 3 tahun muda dari aku.

Kini baru ku tersedar… lamanya aku tumbuh berakar kat kompeni ni.. Agaknya sampai pencen kot aku kat sini, selagi Ajeed tak dapat tittle Datuk ke Tan Sri ke, dudukla ko berakar kat sini.

Takder ker akak-akak yang nak panggil aku adik anie… terasa sket diri dihargai..puiii….

No comments: