Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Saturday, June 4, 2011

Jadi Ker Tidak ni?

Assalamualaikum..

Selamat pagi sumer. Untungnya korang… hari cuti sambil berehat rehat sempat gak jenguk blog aku. Tapi aku?.. Haremmm… entry ni pun aku otopublishkan. Nak post secara langsung..Harap maap la yer.

2-3 hari lepas Ajeed offer aku..

“Kalo saya hantar awak umah Ila (adik aku) kat Selayang Sabtu ni boleh tak..Ingat nak gi mancing la”

Ermmmmm bolehhhhh sesangat. Suker .. Terus call Ila. Ila pun ok jer. Maka plan la kami macam macam. Memandangkan anak anak aku ni jakun sangat bila tengok komuter so plan la nak hangkut diorang ni naik LRT. Tak kisahla mana hala tuju, janji diorang hepy. Alih alih si Ila plak call aku..

“Aku ader perjumpaan ngan Cikgu si Sarah la sabtu ni..dari pagi sampai petang kul 6”

Pulakkkkk. Semua plan tadi ke laut peginya… Kebetulan Ajeed plak bagitau..

“Macam tak jadi jer nak pi mancing”

Ermpppp.. lagi la ke laut plan nak naik LRT. Tapi takper… akan cuba diusahakan jugak. Boring la asyik lepak kat umah jer…So aku pun tak tahu nak teruskan perancangan atau tido jer kat umah. Mana lagi best. Boleh ke nak tido hari sabtu?.. mimpi jerla.. Silap silap aku bertukar jadi power ranger sebab stress sangat ngan budak nak membesar ni. Siap boleh keluarkan 3 bebola api lagi.... Waaaaa takuttttt.



Korang apa plan hari ni… ngadap lappy jer ke, ke jap lagi ader plan nak main masak masak?..ke nak jalan jalan cari makan kat luar jer. Apapun perancangan korang.. selamat berhujung minggu… Bulan depan dah poser. Ganti poser dah buat ke belum… Aku?…. Belom lagi… hehe…



Tak dapek Hafiy nak jumpa Geng baik dia… Geng baik dia ader kuasa power rangers. Bila dah bersama mesti bertukar kaler. Cian Hafiy.. Tapiiiii, kat Mak dia ni lagi kesian.uhuk..uhuk..

No comments: