Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Friday, June 3, 2011

Cuci Sendiri Dah Jimat 100

Assalamualaikum..

Update la sket daripada pic ni diperam. Ekceli banyak pic kat folder aku tu.. tapi sumer macam takder idea nak tulis apa. So…perap la kejap..Bila diperlukan barulah kita godek menggodek balik. Yer dop?



1 hb hai tu kan aku cuti. Ajeed pun sama tergeedik gedik nak cuti jugak. Walhal dia takder hal nak cuti anytime pun. Dah alang alang cuti tu marilah kita sama sama cuci ekon. Ekon dah tak sejuk dah. Pasang la kuat mana pun sejuk dia.gitu gitu jer. Maklum la sejak pakai tak penah cuci. Tau balunnnnnn jer.



Ekceli boleh ajer nak panggil orang tolong cuci..opss bukan tolong erk..upah..kena bayar 100 lagi. Tapi aku rasa macam membazir jer. Dari bagi duit kat orang , baik aku simpan duit 100 tu untuk benda yang lebih berpaedah Banyak tu 100 lepas susu pampers budak berdua tu ½ bulan. Nak panggil member dia pun sama jer regenya. Kata jer kengkawan..rege cam biasa. Apa salahnya kasik diskaun sket kat kawan ni ha… yer dop?

Sooooo bermula operasi Ajeed petang tu. Nak tunggu budak berdua ni tido dulu..haremmmm takder nak tidonya..nak tak nak buat jer la dalam keadaan kelam kelibut.aku tangkap Hafiy, Hadif plak yang keluar. Tak cukup tangan..yang tukang peningnya aku..Terpaksa aku transform Jadi tarzan..

Hafiyyyyyyyyy Masukkk…. Racun tu…

Hadif plak bila abangnya keluar dia pun meraung nak keluar sekali. Camner aku tak jadi tarzan.



Modalnya tak sampai pun spoloh hinggit… 10x ganda jimat tau. Tapi ko nak kena rajin la. Pastu dapat menerima dengan hati yang terbukak bila cat kat dinding tukar kaler kuning..muahaha. Kalo orang yang pro buat takder la secomot tu dindinh kot.



Tapi takper la.. nanti dinding tu boleh kita cat balik… Berpeluh ketiak pun takper, puas hati. Bila dah pasang balik….

Wahhhhh sejukkkkkkkkkkkkkknya….

Jimat 100 kan?...

No comments: