Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Thursday, May 12, 2011

Selamat Pagi dan............

Assalamualaikum..

Sebelum kerja datang baik aku jenguk blog ni kejap. Hari ni ingat nak halfday, nak ambik MIL aku kat airport. Kejap jer kan 2 minggu. Dah balik pun. Tak sabar plak nak dengar citer citer menarik kat sana. Yerla..kita nak pergi ni lom tahu lagi bila kan?Pasang jer la niat tu dulu. Sampai masa insya allah dengan izin-NYa dapatla kita merasa jejakkan kaki kita plak kat tanah suci Mekah.

Kebetulan tau... MIL aku sampai kul 1.. Adik aku yang kat Serawak pun balik hari ni jugak. Tapi dia naik flite malam. Murah skit kan. Yer la student. Harap duit PTPTN jer la. Soooo terpaksalah adik aku yang kat Slayang ambik dia. Sooooo sorry.

Insya Allah kalo takder aral esok pagi aku nak balik kampung. Jenguk nenek aku. Harap sempat lagi la. Kalo jadi balik kampung besok maknanya aku cuti sampai 17 la. Gamaknya takderla orang nak jenguk blog aku ni. Yerla.. kat sana tenet slow bangatt. untuk 5 hari ni tiada entry baru la jawabnya..

Ok la.. kerja dah datang ni.. Baru dapat notice dari admin pasal RETIREMENT SCHEME POLICY... Mana mana operator yang berumur 50 tahun ke atas bagi perempuan dan 55 bagi lelaki akan diberikan notis untuk bersara. Kesiannn plak. Ada la 3-4 orang kat sini. Kesian plak. Diorang sumer ni otai... pandai buat kerja. Tapi ya la.. dah polisi company macam tu terpaksa akur jugak la. Apapun banyak lagi cabang rezeki yang ada kat luar sana. Tak semestinya pencen kat sini kerja kat luar pun kita pencen jugak. Insya Allah...ader la rezeki tu yer akak-akak.

Stop sini dulu la... Bye.. Kat tak sempat edar notis ni plak....see u nex time la bebeh..

1 comment:

Sal Saari said...

huhu..lamanyer cuti mesti syok tak hengattt..