Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, May 31, 2011

Pandaiiiii....

Assalamualaikum dan Selamat Pagi..

Adoiiii... baru lepas menguap yang ke lapanploh kali. Ngantuk ni sebab telebih tido ni. Bukan apa malam tadi TV buat hal..so terpaksa tido awal la. Asalnya nak tidokan Hadif..dengan aku aku skali sadakollah hulazimmm.

Bukan best pun kalo dapat tido awal.. malam nanti siap la, nak tunggu pagi 2-3-4 kali terjaga. Sekarang ni asal terjaga jer mula la pikir 10 kali nak kuar bilik. Hari tu aku terbaca kat satu forum, kalo terjaga kul 3 pagi tu siapla... sebab masa tu makhluk/ entiti yang berlainan alam ni akan keluar berkeliaran.. ntah betul ker idak.. wallah huaklam la. Itu sebab sekarang ni kalo tersedar jer aku tengok jam dulu. kalo jam tu tunjuk pukul 3 jer cepat cepat aku pejam mata balik. Sumbat dulu mulut Hadif ngan puting..hahaha.. Kalo dah dia tak tahan sangat baru aku keluar bilik, tawakkal jer keluar buat susu.. Dasar Penakut Hangit lagi Tengitt.

Malam tadi Hafiy buat aku bangga...



Si Bapak : Hafiy... ni perut saper? (merujuk pic kat atas)
Si Anak : Perut Ibuuuuuu..keh.keh..keh.. (confident jer si anak jawab)..


Paling aku bangga .. Hafiy siap boleh gelak lagi..Pandainya ko menilai erkkk?
Babahnya pun satu, takder benda lain nak tanya anak. Lemak aku jugak yang dia minat

Wallahhuaklam..

1 comment:

Sal Saari said...

nampak gayenye kena cept2 buang lemak tu, sindiran bermakna tuuuu..

kalu takut nak p dapur kol 3 pg, letak susu, air panas & sejuk siap2 tepi kepala sblm tido..