Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Wednesday, May 18, 2011

Macam Kena Ceroboh jer

Assalamualaikum..

Aku heran la.. Entry pasal In-Door Training | Chemical Spillage tu hilang. Macam mana boleh hilang? Aku plak tak penah delete rasanya. Kalo terdelete boleh cari balik ker erk?.. Saper tahu nak cari kat mana. Tapi bila check kat FB entry tu ekceli dah masuk tau.. tapi naper takder.. Aduii penat jer aku cerita.



Kat FB ader bukti entry ni telah dipublish pada 12 May Khamis..kul 12 lebih. Hari tu aku halfday balik kul 12-40, pi ambik FIL aku kat airport.

Soooo kesimpulan yang aku reka sendiri.... blog aku ni kena ceroboh oleh stalker yang tak dikenali... Tapi yang aku herannya.. Aper motif? Ataupun 1 kemungkinan lagi…blog ni ader virus-virus benci..hahaha…

Ader sesaper ker silent readers kat sini tak suka dengan entry –entry dalam blog aku. Kalo ader…kamon la bebeh.. face to face la.. jangan intip senyap senyap jer.

2 comments:

mas saari said...

bukan kena stalker kak!
hari tu mmg blogspot ada masalah so semua entri yang dipost pada 12 Mei akan hilang...Mas punya entri pun sama!

Sal Saari said...

cik anie..ekceli minggu lepas blogspot.com ade problem, memang ade sesetengah n3 & komen kita hilang..
rasanya skrg pun tak stabil lagi, sbb kadang2 followers pun tak kuar!!