Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Monday, May 9, 2011

Lapar La..

Assalamualaikum..

Salam petang sumer.. Korang sumer mesti dah mengantuk kekenyangan kan di kala petang angin sepoi sepoi bahasa ni kan?... Kesian aku tau.. tak makan lagi ni. Laparnyaaa... Bukan poser tapi aku BZ... (cehh bz la sangat...)..Non ado maknanya nak bz.

Ekceli aku dah janji tau ngan dreber kat sini. Nak gi Shah Alam, Kilang satu lagi. Plannya nak pegi kul 2. Kononnya skip makan tengahari sebab kejap lagi nak kluar kan. Boleh la pekena Dunkin Donut ker?.. Kunun (lagi?) nak diet la. Alih alih tak jadi.. Barang lambat kuar ,pukul 4 nanti baru boleh pegi. Ateeee dah pukul 4..kul brapa plak nak balik sini.. Kang terlepas plak dinner aku.

Ohhh... Tak sanguppppp...

Cakap pasal dinner kan.. Semalam special punya menu hadiah dari En Suami... Bukan makan nasi tapi Western punya.. Ala ala dia la.. Dengan brokoli, bunga kobis sumer. Kentang.. Yang frustnya ingat daging yang kami beli petang tu.. Rupanya..Hashbrown...kentanggg Punya tuuuuu... Sooo cacat la sket menu western kami malam tadi... Tapi takperla... Berpeluh peluh dia bersilat kat dapur....Aku sangat sangat menghargainya.

Motip naper aku citer pasal menu malam tadi?

Dah la malam tadi tak masuk nasi.. Hari ni pun aku tak makan lagi.. Lapar weyyy.. Nama perut melayu...Stakat bihun 2-3 mulut tu tak kemana...makan pagi tadi lekat kat celah tulang rusuk jer..Lom sempat turun ke perut pun.

Takper...Malam nanti harus aku jamak... Musnah lagi la plan mau diet...Ahhhhhhhhh

No comments: