Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Wednesday, May 11, 2011

Hadif Tajima

Assalamualaikum...

Ini Hadif Tajima ok, bukan Hana Tajima.



Kalo versi Hana Tajima ikat belakang sibai kiri kanan dah....tapi Versi Hadif ni lagi simple, main sarung jer... Brooch takder pun takper.

Kejadian pagi tadi.. Orang sibuk nak siap pegi kerja dia boleh menangis sebab nak suruh aku pakaikan tudung ni kat dia... Aduiiiii...

Teringin gak nak cuba pesen Hana Tajima... Tapi macam tak sesuaiiii jer. Agaknya kalo nak bergaya pesen Tudung Hana Tajima ni kena siap sejam awal kot.. Kalo orangnya cantik..pakaila apepun gerenti hasilnya cantik yer dop?.... Jelesssss tengok orang comel macam ni.. pakai apepun sesuai...



Cantik kan?...

Psst: Korang jangan pengsan plak tgk kain baju aku kat rak blakang tu... haha.. Malasssss....

4 comments:

Sal Saari said...

alala..tomeyyy bangattt..

aCik Anie said...

hehehe...pipi tersembulll

Bro Framestone said...

he..23x ok gaya dah ade..

aCik Anie said...

tq kak sal...

thanks bro... ader gaya erk?.. bahaya tu