Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Sunday, May 15, 2011

Curi Curi Update Kejap..

Assalamualaikum..

Masih dalam mood bercuti di daerah kelahiran aku. Bandar buah manggis.Sinonim dengan daerah kelahiran aku.



DiKala ini anak anak tengah syok tido.. sempat la kejap curik masa rehat nak jenguk blog. Sumer orang dah tido, tinggal aku ngan Ajeed jer. Layan Mentor skali. Diorang tido awal betul. Heran aku.Kul 9 rumah ni dah senyap. Hafy n Hadif skali turut tido awal jugak. Suker aku. Malam mula mula sampai Ya Ampun... Kul 12 pun diorang masih terkebil kebil. Malam tadi pun sama nasib baik malam tadi ader kucing bergaduh. Trus nak tido..sbb terkejut takut.

Cuti tinggal 2 hari lagi...... Ermmmmmmmm malas nak balik KL. Apakan daya disanalah datang rezeki kami anak beranak.

Mentor dah nak habis. Maka mata pun makin sempit la ni. Besok ader hal kat pekan manggis, kena bangun awal la.. Baik aku tido dulu..K la... pai pai..

Biasalah kalo dah balik kampung. Masa tu singkat sangat, tu sbab kena manfaatkan sebaik-baiknya.

1 comment:

Sal Saari said...

bwk balik tempoyok!!