Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, May 19, 2011

3 Orang Budak Jakun

Assalamualaikum..

Kali ni pun citer pasal balik kampung lagi. Tapi bukan bab makan-makan yo.. hehe..ader orang jeles. Opss lupa satu lagi, Kak Sal mintak bawak balik tempoyak. Kak Sal.. Tompayak tahun lepas dah habis stok la. Tunggu tahun ni punya yer. Saya simpan yang freshhhhh gitu. Tapi kena tunggu lama sket la, sebab buah doyan baru besar ibu jari ..hehe.



Masa ni muka masing masing terkejut macam tengok hantu. Tapi sebenarnya diorang terkejut bunyi kambing mengembek. Jakun sungguh. Maklumla pestime tengok kambing secara live. Biasanya tengok kat buku. Takder gerak gerak. Sekali dapat tengok secara live, apalagi..jakun terlebih la.



Hadif ni plak tunggu masa nak uwaaaa jer. Dia terpaksa cekalkan hati jugakla takmo nangis sebab geng 2 orang tadi cool giler, kan hilang plak macho dia tuh. Ekceli budak 2 berdua tu pun takut gak. Tapi sebab ibu dia ada. Rilex la sket.



Budak bertiga ni ekceli ader leadernya. Macam biasala leadernya tak lain tak bukan Cik Cue dia… Aku heran… budak-budak ni suka sangat ngan cik cue dia. Mana pegi orang tu mesti nak ikut. Maklumla Mentor ngan Protégé. Kalo boleh orang tu masuk toilet pun mau di ikut. Mandi tu takyah citer la. Pantang di ajak. Nakkkkkk ajer. Aku sukerrr , atlis relex sket tulang 4 kerat aku melayan budak budak ni..hehe…



Masa ni diorang sumer heran Mentor diorang masuk semak ambik sulur bunga kantan. Penah makan sulur kantan tak?.. sedapppp....

1 comment:

Sal Saari said...

nak masak ape sulur kantan tu..