Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Saturday, April 9, 2011

Sabtu Untuk Rehat

Assalamualaikum..

Wahhh syok erk korang yang cuti hari sabtu. Mesti tengah bermalas-malasan kat umah ni. Orang yang kerja hari sabtu mesti jeles ni. Aku pun cuti gak…Jangan jeles… syiokkkkkk…

Tapi sekarang ni masa makin pantas, 2 hari cuti tak rasa apa apa pun. Kejap kan dah Senin..Sabtu Ahad kat umah bukan lama sangat pun.. rasa macam 2 jam jer. Tapi takper la.. At least otak boleh rehat.. badan boleh rest…

Rasanya tak keluar kot hari ni. Ekceli kalo takder sebab nak beli susu ker dypers ker… aku lebih suka melepak kat umah jer. Sebulan sekali boleh la kuar jalan jalan.

Sooo mulakan pagi anda dengan NESCAFE…Mau makan aper ari ni erk?…Jom pikirkan menu lunch hari ni sama sama.

No comments: