Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, April 7, 2011

LIGAT SANGAT YER?..

Pagar dah pasang.. kalo dulu yerla.. cakap takder pagar..senang jer si Hadif menonong ke dapor cari aku. Tapi bila Si Suami dah pasang pagar lain plak citernya.

Kalo dulu Hafiy memang yer.. kalo diletak kat luar..memang dia takkan meraung.. Paling tidak pun dia tertenggek kat pagar tu jer.. Tapi Hadif ni serangan dia len macam sket la… Meraung tak hingat. Bingit bahhh… Tak tahan…

Ko nak meraung sangat kat…. Nahhhhh… meraung sengsorang dalam MESIN BASUH.



Tapiii…. Elok jer aku angkat dia masuk dalam mesin basuh.. tersengih sengih plak. Nampak benar keserasian dia dengan habitat baru itu. Lenkali kalo dia bingitkan telinga aku lagi aku dah tau kat mana nak sorok dia. .. Aku tak kejam..tapi dia yang suka.

Hafiy plak suka sangat la tengok adik dia kena kurung. Siap bagi kerjasama yang padu lagi (tolong tutup penutup mesin basuh). Tapi SI Adik tetap relax…. Apa aku peduli…



Yang sebetulnya Hafiy terigin nak join adik dia skali. Apakan daya aku dah sound awal awal. Ada hati nak panjat masuk jugak… Setakat Hadif tu ok lagi kot..Kalo masuk Hafiy jawabnya lepas ni aku kena basuh kain kat sungai sambil berkemban la…. (feeling bawang merah uollsss).

Udahhh... pi buat kerja...

3 comments:

aizamia3 said...

hahaha.. kelakar, ni kalau si adik kena belum masuk dah meraung tak nak.. kihkihkih..

ok, kak anie telah ditag di sini:

http://aizamia3.blogspot.com/2011/04/giveaway-purse-polo-by-darkbatman.html

nalhuda said...

pastikan switch off yer..

aCik Anie said...

hehe.. kena tag lagi..

ct.. tu la.. kan tetiba berpusing