Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, March 8, 2011

Tak Sangka Pulak

Tak sangka plak…semalam petang hujan lebat kemain. Nasib baik dah ambik budak berdua tu. Yang jadi nasib tak baik… hampir terlepas maghrib..akibat tersadai lebih ½ jam dalam KehefC.



Demi menurut kehendak hati si anak… Si Ibu ni ikutkan saja…Walau gaji blom kuar… kelepek la kot celah mana si babah tu. Susah sket nak hampakan hati anak. Yer la.. Selagi terdaya boleh bagi..kami bagi.. tapi klo tiap tiap hari Sabtu mintak mainan baru..kopak jugak kami nanti.

Satu lagi yang buat kami tak sangka…. Kuar kuar jer KehefC..nampak sebijik keter… Wowwwwwwwwwww Ferrari uuuuuu…400k rege tuuuuuuu Mata duk melilau tuan punya keter dari luar kedai..kepochi kan?….

Tuan keter ni yang makan belakang kita tadi tu kot….
Ya la kot..
Nampak cam biasa jer tuannya..muka ganaz jer..
Tokey balak jer boleh pakai keter cam ni…..
Alaaa…..Ntah ntah along kot……

Sibuk pesalll?.. lantak dia la..nak bisness halal haram ke….
Sajer jer……



Perasan tak ..yang belakang… satu family tu… Nampak cam biasa jer orang. Tapi aku dah perasan tau.. henbeg LV dia..igt yang celup.. Tapi bila dah tengok keter 400K…sah la..bukan yang fake punya…. Tapi hampesss… muka masam tak boleh blahhh…. Orang pandang pun buat muka selebet jer… Apa salahnya senyummmmmm…. Kan?…

Orang kaya hampesssss kan?….. hhuhuuhuh….Wakkkk luuuuuuuu….. Tak heran la ko pakai Ferrarri ker?.. Hummer ker?..(eh betul ku ejaan aku tu...)

No comments: