Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, March 31, 2011

Secebis Harapan



Assalamualaikum…..

Inilah dia wajah kesayanganku. Suatu ketika dulu dia anak yang chumel sesangat...tembam. Masa lahir hari tu 3.35 berat dia. Semangat kan?.. sihat.… Tapi hari demi hari..minggu demi minggu… bulan demi bulan kesayangan saya ini semakin cekeding.

Tiada yang lebih merisaukan hati si ibu.. hanya berharap dan terus berharap dia terus membesar dengan sihat. Dijauhkan segala penyakit, Aktif. Bijak…dan yang penting besar nanti jadilan anak yang soleh… yang berpegang dengan ajaran islam yang sebenar. Amin….

Ntah naper..mood tetiba swinggg jer bila tengok gambar ni.. pastu lagi bertambah sedih bila dicomparekan dengan sekarang. Moga Allah terus pelihara anak-anakku.

3 comments:

mama comel said...

sabar ye...ade bg breastfeeding tak?doakan je yang terbaik...

axelida said...

As-salam,

Biasalah tu anie budak-budak.. anak saya pon cam tu... walopon masa kecik lahir kecik jer tp bila dalam 6-7 bln leh thn debab.. dagu sampai dada.. tp skang dah slim...

yg kakak asek kenyang manjang.. walhal mkn 2-3 mulut jer.. janji depa sihat

aizamia3 said...

insyaAllah dia takde pape.. tak semestinya debab dia sihat begitulah sebaliknya.. ada hikmah pada setiap kejadianNYA..