Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, March 17, 2011

Salam

Salam pagi sumer... Rasa macam kekok jer nak menulis pepagi ni. Takder aper yang menarik untuk dikongsi, tu sebab CikAnie sepi untuk seketika.

Malam tadi naper tetiba rasa macam nak dengar MP3 rukyah jer... Dalam 5 min pertama .. rasa macam kepala berat jer.. Macam mana nak discribe erk?.. camni.. korang pernah rasa tak camna rasa bila ader orang nak tunjal dahi kita?... hahhh macam tu la aku rasa lepas 5 min dengar aat rukyah ni.

Adakah itu satu petanda Jin bersarang dalam kepala aku erk?...kebarangkalian tu memang ader kot... sebab aku sekarang malas tahap gaban... kemas umah malas, semayang malas, masak malas, jaga anak malas..nak sambung ambik lesen pun malasss....pendek kata sumer malas.

Kalo camni gayanya aku kena jumpa perawat ni...Suh buang segala jin yang bersarang dalam badan ni.

No comments: