Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, March 17, 2011

Kesian Kat kita kannnnn?......

Beginilah Nasib diri kami yang malang oh tuhaannnn.... (sila nyanyi sambil heret kaki tepuk tepuk dada)... ohhh itu salah okieyyy....

Ekcelii aku nak citer hal yang minggu lepas En Suami tak boleh jemput aku . So secara otomatiknya kau kena ambik anak dan balik jalan kaki. Dah biasa bebenor balik jalan kaki ni. Tapi yang tak bestnya hujannn,,,payungnya nggak ade sih... So nak tak nak redah jer la.... Aku tak kisah nak kena hujan ni.. tapi anak anak..aduiiii...risau la...kan tak pasal pasal demam plak.



Tapi takperla..ibu kamu ni kan bijakkk...hohoho.... Seluar Hafiy aku sarung kat kepala dia.. Hadif plak aku sarung ngan baju dia..hehe..bijak tak?.... Iyola..bijak la sangat erk..



Tapi takpe la atlis takderla basah sangat kepala budak berdua ni....

Teringat plak Si Hafiy yang duk membebel sensorang...

"Kesian Hafiy..Nangisss Hafiy... "

Yer la tu... Hafiy sorang jer nangis..Ibu tak reti nangis....Nangis dalam hati jer la ibu ni.....Motif kat sini.. cepat ceat la sambung ambik lesen.....


Nota kaki :..ehhh kembangnya hidung makcik tu... tuuuuu..kat atas tu

No comments: