Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Friday, March 25, 2011

Kalau Betul .......

Syukurlah kalo kerajaan peka dengan masalah warga pantai timur setiap kali musim perayaan. Lepas ni settle masalah jem. Dari 12 jam perjalanan, tu pun paling koman la setiap kali jem, tapi lepas ni mungkin masa tu jadi semakin pendek.


Sekarang projek ni masih dalam perbincangan. Ntah jadi ntah tidak. Harap-harap betul macam yang dikata la. Masalahnya 5 tahun lagi tu (2016). Ohhh lamanya…. Tapi sekarang masa semakin pendek. Pejam celik dah seminggu..pejam celik lagi sebulan plak. Tengok sekarang la. Baru jer rasa aku tengok bunga api sambut tahun baru malam tu.. tup tup dah nak masuk bulan 4.

Projek ni bawah ECER ( Koridor Raya Wilayah Timur), bermula dari Bentong hingga ke kampung aku Kuala Krai. Kalo mengikut plan baru ni la..Bentong ke Gua Musang hanya mengambil masa dalam 2 jam jer. Berbanding sekarang 4 jam lebih kurang. Cepat tu…. Suker..suker… Takyah nak buat katil lagi kat dalam keter.

So.. nak tahu lebih details baca la kat sini. Lepas ni say bye bye kat Bukit 7. hehe….

P/S : Agaknya PRU 13 bila erk?.....

No comments: